Vrijdag 10 november 2017 was er het Vrouwen Event in de Rank.
Na een hele drukte overdag, waar alles moest worden voorbereid, gekookt, gebakken enz. gingen om 18:30 de deuren open om de dames te ontvangen.
De dames werden opgevangen door de Jantjes ( de mannen, gekleed in ware kokskleding, pet met naam om de haren te bedekken ) en van een naamsticker voorzien.
Bij binnenkomst verzorgden de mannen de koffie en de thee, waarna Martine de avond opende met gebed. Het thema van de avond was “Verbinden” en Martine las Ef. 3.
Daarna werd de soep geserveerd, en kon men aan het buffet de maaltijd op laten scheppen.
Roos van Zuthem vertelde over de getuigenis over “de Verbinding met God”
Corine Terlouw eindigde met dankgebed waarna de Jantjes konden afruimen. Na de pauze hieh Martine Verheul een lezing over “Verbinding”.
Daarna waren er diverse workshops, zoals zangles in de Kerk, Bijbelquiz, Bloemschikken en Boetseren.
De avond werd afgesloten in de kerk, waar allen konden luisteren naar het mooie resultaat van de workshop zangles.

Alle foto’s zijn te vinden via https://photos.app.goo.gl/VIbWRQfOcwj0ofe73