Zondagsschool ”Laat de kinderen tot Mij komen”

zondagsschool afbeeldingVoor de jongeren
Zit je op de basisschool in groep 3 t/m 8 en vind je het leuk om op een creatieve en leerzame manier te leren uit de Bijbel? Dan is de zondagsschool echt iets voor jou!

Bijna elke zondagochtend gaan we na de kerkdienst met elkaar in de Rank iets drinken. Om 11.00 uur starten we gezamenlijk in zaal 8. Daar wordt je ontvangen met vrolijke muziek. Met de hulp van verschillende muzikanten maken we er een mooie opening van, gevuld met liedjes en gebed. Na het zingen gaan we in kleinere groepen uiteen voor het luisteren naar een verhaal en het doen van een verwerking rondom het thema. De ene keer is de verwerking het kijken van een filmpje of het doen van een toneelstukje, de andere keer doen we bijvoorbeeld een quiz of maken we iets moois.

Ben je nog niet zo vaak geweest, of misschien nog nooit? Kom gewoon een keer kijken en natuurlijk mag je altijd een vriendje of vriendinnetje meenemen!

Voor de ouders
Door met elkaar te luisteren naar de verhalen uit de Bijbel, met elkaar te zingen en te praten over wie God is en wie Hij voor ons wil zijn, willen we als leiding de kinderen bekend maken met het evangelie en Gods liefde voor de mensen. Gods liefde willen we brengen bij het hart van de kinderen zodat zij al jong de Heere Jezus mogen leren kennen als hun Redder en Hem willen dienen en volgen in hun leven.

De zondagsschool zal (ook als we, bijvoorbeeld door een langere ochtenddienst, later starten dan 11.00 uur) duren tot 12.00 uur. Tijdens schoolvakanties en wanneer er Heilig Avondmaal wordt gevierd, is er geen zondagsschool.

Leiding seizoen 2023-2024
Ronald, Marjoke en Tanja

Annemarie de Kuiper, Cordian, Evi en Lars

Johannes, Anne-Marie Meerkerk, Joël en Luuk

Lieke, Lilian, Annemarie Marcus, Twan en Peterjan

Willise, Charlotte, Jasmijn, Lotte en Sven

Annelies, Ruth, Ilvie en Dennis

Rooster seizoen 2023-2024
Er is zondagsschool vanaf 1 oktober 2023 t/m 14 april 2024.
De zondagsschool-Kerstdienst is op 25 december 2023 om 18.30 uur, de afscheidsdienst voor groep 8 is op 21 april 2024 om 09.30 uur.
Er is geen zondagsschool op:
15 oktober 2023
19 november 2023
24 december 2023
31 december 2023
21 januari 2024
18 februari 2024
31 maart 2024

Contactgegevens
Heb je/heeft u vragen? Spreek ons dan gerust aan, of mail naar zondagsschool@hervormdgiessenburg.nl

zondagschool