De nieuwe liedbundel “Kleurrijk” is vanaf nu voor alle gemeenteleden verkrijgbaar. Al een aantal maanden gebruiken we de inhoud van de bundel in onze kerkdiensten, maar inmiddels is de bundel ook geprint en gebundeld! Wat een feest dat we de bundel nu ook in de kerk en thuis kunnen gebruiken en doorbladeren. En de kosten? Veel lager dan we ooit hadden gedacht. Dankzij een gulle gift is de prijs op € 6,50 per bundel uitgekomen. Fijn dat de Rank weer geopend kan worden, de bundel is daar vanaf vrijdag 21 mei verkrijgbaar. We kunnen t/m 2 juli wekelijks tussen 14:00 en 18:00 uur terecht voor aankoop of afhalen van de liedbundel. Vanwege de ruimte qua entree en zaal is gekozen voor zaal 1. Koop de bundel daar, voor jezelf en eventuele gezinsleden. Betaling, net als bij aankoop van collectebonnen, uitsluitend via de pinautomaat. Een tweede mogelijkheid is om liedbundels te bestellen op de website van de kerkelijke gemeente. Bestellen en betalen vanachter de PC, afhalen in zaal 1 van de Rank. Niet in de gelegenheid de bundel zelf aan te schaffen? Vraag dan aan buren of familie… Mocht ook dat niet mogelijk zijn dan is de bundel telefonisch te bestellen bij Tineke Vollmuller (0184-652517) of bij Jan van Wijngaarden (0184-651829). De liedbundel zal dan bij u thuis bezorgd worden. We kijken uit naar het moment dat we de bundel samen in een volle kerk kunnen gebruiken om te zingen voor onze Koning en Heer!