Bid 21 op 22 juni voor vervolgde christenen in De Oude School

Wereldwijd worden ruim 245 miljoen christenen vervolgd omdat ze geloven in de Here Jezus. Zij vragen keer op keer om gebed. Om daaraan gehoor te geven houdt Open Doors jaarlijks een Nacht van Gebed op diverse locaties in Nederland. Met opzet ’s nachts omdat juist dan veel vervolgde christenen het extra zwaar hebben. Bid mee!

Als christen maken we deel uit van hetzelfde Lichaam van Christus. Bid je mee voor je broers en zusters zoals Hea-Woo uit Noord-Korea, Nadhir uit Noord-Afrika en Mojtaba uit Iran?

Kom naar de Nacht van Gebed voor de vervolgde kerk van 21 op 22 juni in De Oude School  te Giessen-Oudekerk.  De Nacht begint om 9.00 uur en duurt tot 01.00 uur.  Je kunt er ook voor kiezen om een deel van de Nacht mee te bidden. Schuif gerust aan! Tijdens de Nacht horen en zien we verhalen uit verschillende landen en bidden we voor vervolgde christenen. Het eerste uur zal er een spreekster aanwezig zijn die ons meer te vertellen heeft over de situatie in Noord-Korea.

Neem voor vragen contact op met Jeannette de Groot, 0618397717

Meer informatie: www.opendoors.nl/nacht