Toen de Gemeentedag van de Hervormde kerk in Giessenburg werd georganiseerd had men nog geen idee van de weersverwachtingen van die dag na zo`n mooie zomer. Niet dat de dag in het water is gevallen, maar wel dat er veel water op de gemeenteleden is gevallen. Na de opening in de kerk werden er diverse spellen georganiseerd zoals o.a. Wie is de Mol. Voor de creatieven onder ons was er een workshop MacraƩ. Er kon een bezoek worden gebracht aan museum `t Regthuys waar we weer veel van het verleden hebben terug gezien van oude winkeltjes uit het dorp. En ook was er een fietstocht van 35 km die door de echte doordouwers werd uitgereden. Er was daar zelfs nog iemand met een klapband in de regen. Deze is door de bezemwagen van Piet van Bruchem van de weg gehaald en mocht de terugweg droog in de auto meebeleven. Na ontvangst met koffie of frisdrank op het schoolplein, gelukkig in een tent met terrasverwarming volgde er een BBQ en werden de prijzen bekend gemaakt van Wie is de Mol. Na afloop van de BBQ was er een Sing in, en heerlijk binnen in de aula van de school. Ondanks het slechte weer toch een mooie dag.

Open het fotoalbum

Foto`s Arie van Noordennen en een paar van het pontje gemaakt door Anke Buchner en Piet van Bruchem