Op tweede kerstdag is door de diaconieën van de Gereformeerde en Hervormde kerk een kerstmaaltijd georganiseerd voor mensen die deze dag graag in gezelschap doorbrachten.  Zes vrijwilligers uit beide kerken hebben een maaltijd georganiseerd voor elf gasten. Hierbij een kort verslag van één van de vrijwilligers.

“Op tweede kerstdag hebben we een gezamenlijke maaltijd in de Rank gehouden. Elf mensen meldden zich aan en werden verrast door onze eigen topkoks op een heerlijk kerstdiner. Er was een open en leuke sfeer van ontmoeting tussen de deelnemers (leeftijd variërend van 29 tot 90 jaar)en vrijwilligers. Van de  gelegenheid werd gebruik gemaakt om uitgebreid kennis te maken. Ook het contact met een Syrisch echtpaar verliep prima. De reacties waren zo positief dat we hopen volgend jaar kerst de grote zaal van De Rank nodig te hebben”.

De foto’s geven een impressie van de gezellige avond. De vrijwilligers worden hartelijk bedankt voor de positieve en enthousiaste inzet.