Wij willen als gemeente weer samen kunnen komen in de kerk volgens de huidige richtlijnen van de RIVM.

Om dit te organiseren maken we gebruik van kerktijd.nl

U kunt zich aanmelden als deelnemer/bezoeker van de kerk, via onderstaande link: https://app.kerktijd.nl/member/register/

Er worden wat gegevens gevraagd, zoals uw naam, emailadres, met hoeveel gezinsleden u wilt komen en wat uw voorkeur is qua kerkdienst (’s morgens, ’s avonds of beide). Dan klikt u op aanmelden.

U ontvangt een email waarin gevraagd wordt uw emailadres te verifiëren. Hier heeft u 48 uur de tijd voor. Aandachtspunt is dat deze mail weleens in de spam box terecht komt, dus vergeet die niet te checken. Indien u niet op tijd bent zult u zich opnieuw aan moeten melden. Heeft u het wel gedaan dan ontvangt u een mail dat het gelukt is. Deze registratie is eenmalig.

Verder hoeft u niets te doen. De beheerders zullen elke week een dienst/diensten aanmaken en het systeem gaat de beschikbare plaatsen op een eerlijke manier indelen (op basis van uw voorkeuren) en ontvangt u vanzelf, via de mail, een uitnodiging voor een kerkdienst.

Hierbij een voorbeeld van de uitnodiging die u in de mail ontvangt:

Heeft u op nee geklikt (bv omdat u op vakantie bent) dan gaat er een uitnodiging naar een ander gemeentelid. Heeft u op ja geklikt dan rekenen wij op u.

U krijgt hier een bevestigingsmail van en daarin kunt u altijd nog het aantal kerkgangers wijzigen. Bijvoorbeeld u heeft zich aangemeld met 4 personen, maar één van uw gezinsleden kan toch niet mee. Het aantal wijzigt dan voor deze kerkdienst, maar niet op uw account, dus een volgende keer wordt u gewoon weer uitgenodigd met 4 personen.

Verandert er wat in uw gegevens en/of voorkeuren, kunt u deze altijd zelf aanpassen door in te loggen op het door u aangemaakte account.

Heeft u geen emailadres dan kunt u bellen met telefoonnummer 06-23885406

(dinsdag- tot en met vrijdagavond tussen 19.00-21.00 uur) dan wordt u geregistreerd als deelnemer/bezoeker. Wordt u uitgenodigd, dan zal u gebeld worden met de vraag of u wilt komen ja of nee.

We gaan ervanuit dat het zo duidelijk is, maar heeft u nog vragen of opmerkingen kunt u ons altijd bereiken via info@hervormdgiessenburg.nl of bellen met bovengenoemd nummer (dinsdag- tot en met vrijdagavond tussen 19.00-21.00 uur) en/of de video’s bekijken op kerktijd.nl

Wees welkom en schroom niet om u aan te melden. Wij zien ernaar uit om samen met u weer een fysieke gemeente te zijn.